Kranj, Cerklje, Jezersko, Naklo, Preddvor, Šenčur

Območno stičišče

Milan Batista

Razstavo Milana Batiste Obujenke v prostorih Območnega stičišča kulturnih društev – Zveze kulturnih društev Kranj, smo odprli v okviru Jenkovih dnevov 2017. Razstavo je priredilo Kulturno društvo Simona Jenka – Šmonca Mavčiče v sodelovanju z Zvezo kulturnih društev Kranj.

JENKOVI DNEVI 2017 – petek, 20. oktober

Po poti VAJEVCEV – od Ljubljane do Kranja

Fran Erjavec – Ljubljana ob 08:30

Jenkovi dnevi so se pričeli v Ljubljani na Erjavčevi cesti 1, pred SNG Drama z nagovorom predsednika Društva slovenskih pisateljev Iva Svetine med potovanjem proti Vodicam.

Valentin Zarnik –Vodice – Repnje ob 09:00

V rojstni vasi Jerneja Kopitarja Repnje, v vodiški občini, se je rodil tudi vajevec Valentin Zarnik – poznani slovenski pisatelj in politik, govornik na mnogih ”slovenskih taborih” v drugi polovici 19 – tega stoletja. Domačini, skupaj z županom Francom Šuštarjem, so nam predstavili zanimivo vas Repnje in nam ponudili osvežilno okrepčilo – med katerim so tudi znane Vodiške preste.

Simon Jenko – Podreča ob 10:30

V Podreči so nam kratko predstavili Sorško polje in Jenka po romanu Simon iz Praš – avtorja Ivana Preglja.

Ivan Tušek – Železniki – Martinj vrh ob 12:00

V Selški dolini smo obiskali Martinj vrh Megušnico – rojstni kraj vajevca Ivana Tuška, kjer so domačini pripravili krajši program na temo Tuškovih leposlovnih in pedagoških del. Nagovorila sta nas župan mag. Anton Luznar in avtorica knjige o Tušku Marija Gasser. Na dvorišču smo bili udeleženci izleta pogoščeni z okusi iz Selške doline.

Valentin Mandelc – Kranj ob 16:00

Pred nagrobnikom Simona Jenka v Prešernovem gaju smo se srečali z osnovnošolci OŠ Simona Jenka Kranj, ki so pripravili krajšo prireditev, obiskali smo spominske plošče v Tomšičevi ulici in si obenem ogledali mesto Kranj.

ODPRTJE razstave Milana Batiste  Obujenke v prostorih Območnega stičišča kulturnih društev – Zveze kulturnih društev Kranj.

Na koncu so nas še pogostili v prostorih Kranjske hiše in ob cca 18:00 zaključili s Jenkovim dnevom.

Potovanja so se udeležili tudi nekateri letošnji nominiranci za Jenkovo nagrado,  ki so se predstavili na posameznih postankih.

V petek, 25. avgusta, ob 18. uri se je odprla razstava umetniških del Janke Bončeve – Bojane Jelenc, članice DKD Vagant Kranj. Razstava je bila na ogled do konca septembra v prostorih Območnega stičišča kulturnih društev Kranj – Zveze kulturnih društev Kranj, na Glavnem trgu 23.

Likovniki Kulturnega društva Naklo Dobrava so 20. maja 2017 v prostorih Območnega stičišča odprli razstavo z imenom “Navdih Dobrave”. Razstava je obsegala slikarska in kiparska dela. Na odprtju razstave se je likovnikom pridružila violinistka Minca Marolt, ki je popestrila sam dogodek. Nekaj utrinkov  si lahko ogledate na fotografijah spodaj.